RIP Femke

2016 is inderdaad een jaar waar veel grote namen het heden voor het eeuwige wisselen. Maar de grootste voor mij is gisteren gestorven, vrouw, moeder, vriendin, dochter, schrijfster, columnist, Femke Van Rossum (43) heeft verloren van het monster wat we kanker noemen. Verloren is eigenlijk een slecht woord. Kanker is geen strijd vind ik. Je hebt geluk of je hebt pech. Ik had geluk en zij had pech. Met haar columns in verschillende bladen, haar blog (https://femkevanrossum.wordpress.com/over-femke/) en aanwezigheid op Facebook heeft ze mij geïnspireerd, geholpen. Door haar positieve kijk op de ziekte en het erover praten en schrijven heeft ze velen lotgenoten een hart onder de riem gestoken. Ik zal haar verhalen missen.

Voor haar man, twee kindjes en de rest van de familie en vrienden heel veel sterkte.

FDKK (Fuck Die Kut Kanker)

Reacties ..... ja leuk

