Werk

Plaatste ik onlangs nog een post over dat het zoeken naar werk op een laag pitje stond bij mij, kreeg ik prompt vandaag om 16 uur een telefoontje van de gemeente dat er een job was vrijgekomen en of ik daar iets voor voelde. Ik heb inderdaad een sollicitatie gesprek gehad op 15 december over een job als reserve in de naschoolse opvang  van de gemeente. Met alles erop en eraan hoor, een echte jury en aangetekende brieven wauw. Maar het resultaat was dus dat ik op een wachtlijst stond en zodra er iemand ziek viel kon ik een telefoontje verwachten. Maar dat was alweer een tijd geleden en ik dacht daar eigenlijk helemaal niet meer aan maar ben er natuurlijk best blij mee. Weer lekker even onder de mensen komen (want je isoleert hier best als je werkeloos bent). Goed het is maar een vervanging maar wel tot eind juni. En het zijn maar 14 uren in de week, en mijn dochter moet thuis gaan komen met een bus maar weegt dat alles op tegen mijn gemoeds-toestand ………. nee, en dus heb ik volmondig ja gezegd en begin ik nu aanstaande maandag.

foto van internet

16 gedachtes over “Werk

  1. Pingback: Werk / Job | Mijn fotogalerij ...... kijk je mee?

Reacties ..... ja leuk

