Burn-out

Heb ik net weer een beetje mijn leventje op de rails stort mijn man in. gecrasht, diagnose burn-out. Moeilijk voor hem maar ook voor mij en de kinderen. We lopen op onze tenen en weten (nog) niet precies hoe hem te helpen. Ben druk bezig met informatie te zoeken op het net voor mezelf en misschien later ook wel voor hem. Hoe kan ik helpen, wat kan ik doen? Veel onbeantwoorde vragen op dit moment. Maar wij hebben samen al zoveel meegemaakt, gevochten en opgelost dat dit ook wel weer tot een goed einde zal komen, ook al is dat einde van die tunnel nog lang niet in zicht.

30 gedachtes over “Burn-out

  1. neem je tijd, probeer niet om overal een antwoordt op te vinden, accepteer dat sommige dingen zijn zoals ze zijn.
    Je kunt niet alles onder controle houden soms gaat het leven met je op de loop,
    en dan kan het goed zijn om even met de stroom mee te drijven en rustig proberen weer aan de wal te komen.
    Blijf leven, blijf jezelf, en: elke dag komt de zon weer op al zit hij soms achter een dik wolkendek (zoals vandaag)
    Bovenstaande heeft mij ontzettend goed geholpen om door een heel beroerde tijd te komen, en nog als het zwaar wordt helpt het mij om gewoon door te gaan met leven.
    Gaat jullie ook vast lukken.

    Liked by 1 persoon

  2. Vond het al stil vanaf deze kant…
    Hoe ermee om te gaan want het opkrabbelen zal hijzelf moeten doen.
    Maar heftig idd zoiets treft het hele gezin.
    Sterkte en er komen betere tijden hou dat voor ogen ūüėČ
    Liefs

    Liked by 1 persoon

  3. Niet niets Hillechien….Ben er ook moeten doorgaan en ga hier mijn verhaal zeker niet doen. Er zijn voor hem is al h√©√©l veel… het gevoel niet alleen te staan. “Blijven ademen” van Katrien Geeraerts en Louis Van Nieuland kan een h√©√©l klein hulpmiddeltje zijn

    Liked by 1 persoon

  4. Zo verschrikkelijk erg voor jullie. Ik hoop zo, dat je hem kan helpen en dat de druk ook voor jou niet te groot wordt. Mijn oudste zoon kreeg als verdict te horen, dat hij op de rand van een burnout staat. Ik probeer dus ook een beetje rond te surfen naar tips om hem te helpen en bij te staan.
    Courage meisje!
    Liefs xxx

    Liked by 1 persoon

  5. We zijn zo gewoon om meteen naar een oplossing te willen zoeken. Soms is tijd, tijd, en tijd het enige. Probeer niet te ver vooruit te kijken. Ook ontzettend zwaar voor de rest van het gezin.
    Gewoon stug doorroeien. Op gegeven moment zie je echt weer land. Heel veel sterkte.

    Liked by 1 persoon

  6. Dat is inderdaad geen leuk nieuws. Eerst maar eens even niks doen, niks moeten, niks hoeven en niks willen ūüėČ Merk je dat hij rusteloos is, stuur hem wandelen of laat hem kleine klusjes…sterkte lief mens! Zoals je zelf zegt ‘hier komen jullie ook weer doorheen’.
    XxX

    Liked by 1 persoon

  7. je t’envoie des gros bisous, hillechien et je te soutiens par la pens√©e √† travers les photos que je fais…..mes photos sont des petits ponts d’amiti√© virtuelle et je te les d√©die ainsi qu’√† ton mari et tes enfants.
    mon mari et moi avons eu une vie difficile (qui ressemble √† la tienne) alors je sais combien il est difficile de surmonter ces √©preuves…..mais on y arrive, gr√Ęce √† l’amour…..car des fois, il n’y a rien d’autre √† faire pour aider, il y a juste √† aimer l’autre…….

    Like

  8. Ook ik ben twee keer gevloerd geweest door een Burn out..
    Het gaat goed komen , maar het is me het geknok wel geweest om op de been te blijven.
    Te lang doorgaan omdat het niet anders kan ..en er komt een keer een eind aan het incasseringsvermogen.
    Een knuffel voor jullie allemaal …

    Like

Reacties ..... ja leuk

